Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.

Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του edathess.gr και για τη βελτίωση της online εμπειρίας σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των Cookies. πατήστε εδώ.

Δελτία Τύπου & Ανακοινώσεις

19/11/2018

Η Χαλάστρα υποδέχθηκε το φυσικό αέριο!

Δράση ενημέρωσης με το Όχημα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΔΑ ΘΕΣΣ

 

Ακόμα μία περιοχή της Θεσσαλονίκης υποδέχθηκε θερμά το φυσικό αέριο, καθώς την Παρασκευή 16 Νοεμβρίου 2018 οι κάτοικοι της Χαλάστρας ενημερώθηκαν από το προσωπικό της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, κατά τη σχετική δράση που πραγματοποιήθηκε με το Όχημα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της Εταιρείας.

Στην ενημερωτική Δράση κατά την οποία οι πολίτες της περιοχής, πληροφορήθηκαν για τη διαδικασία σύνδεσης και την ασφάλεια των εγκαταστάσεων φυσικού αερίου, παρέστησαν ο Δήμαρχος Δέλτα κ. Ε. Φωτόπουλος, ο Διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου & Νέων Συνδέσεων της ΕΔΑ ΘΕΣΣ κ. Μιχάλης Στεργιόπουλος, καθώς επίσης και στελέχη της Δημοτικής Αρχής και της ΕΔΑ ΘΕΣΣ.

Ο Δήμαρχος Δέλτα κ. Ε. Φωτόπουλος εξέφρασε την ικανοποίησή του για την επέκταση του Δικτύου Φυσικού Αερίου στον οικισμό της Χαλάστρας, καθώς θα οδηγήσει στη μείωση του κόστους θέρμανσης για τους κατοίκους, ενώ θα έχει και αναπτυξιακά και περιβαλλοντικά οφέλη. Το φυσικό αέριο τόνισε, ως οικονομικότερο, φιλικό προς το περιβάλλον και καλύτερης ποιότητας καύσιμο είναι ευπρόσδεκτο τόσο από τους πολίτες των περιοχών του Δήμου, όσο και για τις επιχειρήσεις οι οποίες ωφελούνται από την χρήση του φυσικού αερίου.

Ο κ. Στεργιόπουλος τόνισε ότι η αρμοδιότητα της ΕΔΑ ΘΕΣΣ είναι η κατασκευή, η συντήρηση, η λειτουργία και η διαχείριση του Δικτύου Διανομής Φυσικού Αερίου έως τον μετρητή. Το Δίκτυο του Φυσικού Αερίου κατασκευάζεται με τις υψηλότερες και αυστηρότερες προδιαγραφές στο πλαίσιο του κανονισμού και της νομοθεσίας και οι εγκαταστάσεις πληρούν όλα τα επίπεδα ασφαλείας, ενώ αντίστοιχα οι Εσωτερικές Εγκαταστάσεις κατασκευάζονται σύμφωνα με τον Τεχνικό Κανονισμό και οι καταναλωτές θα πρέπει να απευθύνονται σε αδειοδοτημένους εγκαταστάτες καθώς και στους Προμηθευτές όσον αφορά στην Σύμβαση Προμήθειας Φυσικού Αερίου.

Καθ’ όλη τη δράση με το Όχημα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών της ΕΔΑ ΘΕΣΣ υπήρξε ανοιχτή συζήτηση με πολίτες και τοπικούς αδειοδοτημένους τεχνικούς, στους οποία δόθηκαν αναλυτικές διευκρινίσεις από τους εκπροσώπους της ΕΔΑ ΘΕΣΣ σε όλα τα ζητήματα που αφορούν τη διαδικασία σύνδεσης με το δίκτυο και την ασφαλή χρήση του φυσικού αερίου.

Για την εξυπηρέτηση των πολιτών, λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, όπου για οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με ζητήματα νέων συνδέσεων & κατασκευών οι πολίτες θα μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο 11 150, ενώ στον τηλεφωνικό αριθμό 10 302 που είναι ο αριθμός Άμεσης Επέμβασης της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, μπορούν να καλούν οι πολίτες 24 ώρες το 24 ωρο για να αναφέρουν οποιαδήποτε δυσλειτουργία παρατηρείται στην παροχή του συστήματος φυσικού αερίου.

 

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΑΕΡΙΟΥ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Α.Ε.