Η Εταιρεία μεριμνά ώστε το προσωπικό της να έχει τα απαραίτητα προσόντα για την εκτέλεση των καθηκόντων του. Στην περίπτωση που το ως άνω προσωπικό έχει εξουσιοδοτηθεί από την Εταιρεία να εισέρχεται σε εγκατάσταση Πελάτη, οφείλει το εν λόγω προσωπικό να φέρει ταυτότητα με τα ατομικά του στοιχεία ή να φορά κατάλληλη στολή, για να είναι δυνατή η αναγνώρισή του.
Η Εταιρεία διατηρεί επαρκώς στελεχωμένη υπηρεσία αρμόδια για την:
Η επικοινωνία του Πελάτη με την εν λόγω Υπηρεσία μπορεί να γίνει μέσω των Γραφείων Εξυπηρέτησης Πελατών και της ιστοσελίδας της Εταιρείας.
Σε περίπτωση που θέλετε να υποβάλλετε ηλεκτρονικά κάποιο παράπονο παρακαλώ συμπληρώστε την φόρμα που βρίσκετε εδώ.
H νέα διαδικτυακή υπηρεσία της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, με σκοπό την διασφάλιση της συνεχούς και ομαλής επικοινωνίας, καθώς και την αποδοτική παροχή υπηρεσιών μεταξύ των Χρηστών Διανομής και της ΕΔΑ ΘΕΣΣ
Μάθετε ΠερισσότεραH νέα διαδικτυακή υπηρεσία της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, με σκοπό την διασφάλιση της συνεχούς και ομαλής επικοινωνίας, καθώς και την αποδοτική παροχή υπηρεσιών μεταξύ των Χρηστών Διανομής και της ΕΔΑ ΘΕΣΣ
Μάθετε ΠερισσότεραΔείτε τον Χάρτη με τις περιοχές όπου υπάρχει Φυσικό Αέριο. Ενημερωθείτε αναλυτικά για τις εργασίες στο υπό κατασκευή δίκτυο. Μάθετε για τις νέες επεκτάσεις δικτύου που υλοποιούνται.
Χάρτης ΔικτύουΔείτε τον Χάρτη με τις περιοχές όπου υπάρχει Φυσικό Αέριο. Ενημερωθείτε αναλυτικά για τις εργασίες στο υπό κατασκευή δίκτυο. Μάθετε για τις νέες επεκτάσεις δικτύου που υλοποιούνται.
Χάρτης Δικτύου