Χάρτης Υποχρεώσεων προς τον Πελάτη

ΜΕΝΟΥ

1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Ο Χάρτης Υποχρεώσεων προς τον Πελάτη περιλαμβάνει τις καταστατικές υποχρεώσεις της Εταιρείας και όρους υπό τους οποίους η Εταιρεία παρέχει την Υπηρεσία Διανομής Αερίου προς τον Πελάτη.

2. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Η επικοινωνία με την Εταιρεία πραγματοποιείται με τους παρακάτω τρόπους:

2.1 Τηλεφωνική Επικοινωνία

Οι αριθμοί τηλεφωνικής επικοινωνίας είναι οι εξής:

  • 11 150 (Χρέωση βάσει τιμοκαταλόγου του παρόχου κινητής και σταθερής τηλεφωνίας)  και 2310 584444 (από κινητό και σταθερό τηλέφωνο)

Το τηλεφωνικό κέντρο παρέχει πληροφορίες από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:00 έως τις 20:00 και το Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15:00.

 

2.2 Γραφεία Εξυπηρέτησης Πελατών

Η Εταιρεία διαθέτει σήμερα τρία (5) Γραφεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Για την εξυπηρέτησή τους οι Πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο αρμόδιο Γραφείο της περιοχής τους:

Μοναστηρίου 256 & Δ. Γληνού 7, 
T.K. 546 28, Μενεμένη, Θεσσαλονίκη
Fax 2310 500 577
Φαρσάλων 219,
T.K. 413 35, ΛΑΡΙΣΑ
Fax 2410 552 550
Γ. Καρτάλη 32,
T.K. 383 33, ΒΟΛΟΣ, Ν. ΙΩΝΙΑ, ΑΓΡΙΑ
Fax 2421 076 264
Συγγρού 33,
T.K. 421 00, ΤΡΙΚΑΛΑ
Fax 
Ταλιαδούρου 18,
T.K. 431 00ΚΑΡΔΙΤΣΑ
Fax 2441 023 010
 

Το ωράριο λειτουργίας των Γραφείων Εξυπηρέτησης Πελατών είναι:

  • Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες από 08:00 έως 13:30

 

2.3 Ηλεκτρονική Επικοινωνία και Ενημέρωση

Η ιστοσελίδα της Εταιρείας διαθέτει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την Υπηρεσία Διανομής Αερίου.

Αναφέρονται:

  • Οι όροι του Εγχειριδίου Παροχής Υπηρεσιών

  • Γενικές πληροφορίες για το φυσικό αέριο

  • Υπηρεσίες παροχής και χρήσης

  • Οι περιοχές ανάπτυξης του δικτύου

  • Χρήσιμες συμβουλές σχετικά με την ορθή και ασφαλή χρήση του φυσικού αερίου