Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies.

Τα cookies είναι σημαντικά για την εύρυθμη λειτουργία του edathess.gr και για τη βελτίωση της online εμπειρίας σας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη χρήση των Cookies. πατήστε εδώ.

Δελτία Τύπου & Ανακοινώσεις

01/11/2018

Περισσότερες από 300 αιτήσεις σύνδεσης για το φυσικό αέριο σε μία ημέρα στα Κουφάλια

Δράση ενημέρωσης για τις νέες συνδέσεις και την ασφάλεια του φυσικού αερίου από την ΕΔΑ ΘΕΣΣ

Το έντονο ενδιαφέρον των πολιτών της περιοχής των Κουφαλίων του Δήμου Χαλκηδόνος στη Θεσσαλονίκη για το φυσικό αέριο, καταγράφηκε κατά την ενημερωτική Δράση που πραγματοποίησε η ΕΔΑ ΘΕΣΣ.

Συγκεκριμένα, καθ’ όλη την Τετάρτη 31 Οκτωβρίου παρευρέθηκε στην κεντρική Πλατεία των Κουφαλίων το Όχημα Εξυπηρέτησης Καταναλωτών με το προσωπικό της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, όπου υποδέχθηκε τους πολίτες της περιοχής. Στην ενημερωτική Δράση παρέστησαν ο Δήμαρχος Χαλκηδόνος κ. Ιωάννης Τσουκνιδάς, ο Διευθυντής Ανάπτυξης Δικτύου & Νέων Συνδέσεων της ΕΔΑ ΘΕΣΣ κ. Μιχάλης Στεργιόπουλος, καθώς επίσης και στελέχη της Δημοτικής Αρχής και της ΕΔΑ ΘΕΣΣ.

Σκοπός της Δράσης ήταν η ενημέρωση για τη διαδικασία σύνδεσης με το δίκτυο φυσικού αερίου και η καταγραφή του ενδιαφέροντος των πολιτών, όπου συνολικά υποβλήθηκαν μόνον χθες περισσότερες από 300 αιτήσεις σύνδεσης!

Επιπρόσθετα, εκτός από την αναλυτική διαδικασία Σύνδεσης, παρουσιάστηκαν κατά την ενημερωτική Δράση προς τους πολίτες των Κουφαλίων, τα οφέλη του φυσικού αερίου, το οποίο ως καύσιμο είναι οικολογικό, εύχρηστο, πρακτικό και παρέχει μεγάλη διάρκεια ζωής στις συσκευές χρήσης.

Για την εξυπηρέτηση των πολιτών, επισημαίνεται ότι λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, όπου για οποιαδήποτε πληροφορία σχετική με ζητήματα νέων συνδέσεων & κατασκευών οι πολίτες θα μπορούν να καλούν στο τηλέφωνο  11 150.

Επιπλέον, στόχος της Δράσης ήταν η συμβολή στην ενημέρωση των πολιτών για την ασφάλεια των εγκαταστάσεων με γνώμονα πάντα τον Κώδικα Διαχείρισης Δικτύου Διανομής (ΦΕΚ Β’ 1507/02.05.2018).

Η αυξημένη συμμετοχή των πολιτών των Κουφαλίων στην ενημερωτική Δράση, συνέβαλε στην ενημέρωσή τους για την ορθή και ασφαλή χρήση του καυσίμου.  Κατά τη διάρκεια της Δράσης, τονίστηκε ότι η Ασφαλής Χρήση του Φυσικού Αερίου είναι ευθύνη όλων μας .Οι καταναλωτές είναι οι ίδιοι υπεύθυνοι για την επιλογή αδειοδοτημένου Εγκαταστάτη για την κατασκευή της εσωτερικής εγκατάστασης μετά τον μετρητή, όπως και για την επιλογή Προμηθευτή όσον αφορά στην Σύμβαση Προμήθειας Φυσικού Αερίου. Επιπλέον οι καταναλωτές ενημερώθηκαν ότι πρέπει να προβαίνουν στην ετήσια τακτική συντήρηση για να διασφαλίζουν την καλή λειτουργία της εγκατάστασης.     

Επισημαίνεται ότι, στον τηλεφωνικό αριθμό 10302 που είναι ο αριθμός Άμεσης Επέμβασης της ΕΔΑ ΘΕΣΣ, μπορούν να καλούν οι πολίτες 24 ώρες το 24 ωρο για να αναφέρουν οποιαδήποτε δυσλειτουργία παρατηρείται στην παροχή του συστήματος φυσικού αερίου.

 

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΑΕΡΙΟΥ

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ – ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Α.Ε.