Ο Χάρτης Υποχρεώσεων προς τον Πελάτη περιλαμβάνει τις καταστατικές υποχρεώσεις της Εταιρείας και όρους υπό τους οποίους η Εταιρεία παρέχει την Υπηρεσία Διανομής Αερίου προς τον Πελάτη.
Η επικοινωνία με την Εταιρεία πραγματοποιείται με τους παρακάτω τρόπους:
Οι αριθμοί τηλεφωνικής επικοινωνίας είναι οι εξής:
Το τηλεφωνικό κέντρο παρέχει πληροφορίες από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 08:00 έως τις 20:00 και το Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15:00.
Η Εταιρεία διαθέτει σήμερα τρία (5) Γραφεία Εξυπηρέτησης Πελατών. Για την εξυπηρέτησή τους οι Πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο αρμόδιο Γραφείο της περιοχής τους:
Μοναστηρίου 256 & Δ. Γληνού 7, T.K. 546 28, Μενεμένη, Θεσσαλονίκη |
Fax 2310 500 577 |
Φαρσάλων 219, T.K. 413 35, ΛΑΡΙΣΑ |
Fax 2410 552 550 |
Γ. Καρτάλη 32, T.K. 383 33, ΒΟΛΟΣ, Ν. ΙΩΝΙΑ, ΑΓΡΙΑ |
Fax 2421 076 264 |
Συγγρού 33, T.K. 421 00, ΤΡΙΚΑΛΑ |
Fax |
Ταλιαδούρου 18, T.K. 431 00, ΚΑΡΔΙΤΣΑ |
Fax 2441 023 010 |
Το ωράριο λειτουργίας των Γραφείων Εξυπηρέτησης Πελατών είναι:
Η ιστοσελίδα της Εταιρείας διαθέτει όλες τις πληροφορίες σχετικά με την Υπηρεσία Διανομής Αερίου.
Αναφέρονται:
Οι όροι του Εγχειριδίου Παροχής Υπηρεσιών
Γενικές πληροφορίες για το φυσικό αέριο
Υπηρεσίες παροχής και χρήσης
Οι περιοχές ανάπτυξης του δικτύου
Χρήσιμες συμβουλές σχετικά με την ορθή και ασφαλή χρήση του φυσικού αερίου
The new e-Service of the Company that ensures continuous and smooth communication between Distribution Users and the Company, as well as the efficient provision of services
Μάθετε ΠερισσότεραThe new e-Service of the Company that ensures continuous and smooth communication between Distribution Users and the Company, as well as the efficient provision of services
Μάθετε Περισσότερα